Trenerzy
Założyciel, a także właściciel znanej i cenionej w regionie firmy szkoleniowo doradczej MR GoFuture Michał Romanik. Posiada 24 letnie doświadczenie w sprzedaży (branża FMCG, Farmacja), a także 18 letnie doświadczenie w zarządzaniu jako District Manager / Kierownik Regionalny, Trener wewnętrzny / obszar komunikacji i zarządzania Field Force Manager / Dyrektor Handlowy, Country Manager / Dyrektor Generalny. Uzyskane kwalifikacje : Trener sprzedaży, a także zarządzania, Mentor, a także doradca biznesowy, Dyplomowany Coach ( Management & Business ) Posiada ukończone studia wyższe z obszaru socjoterapii, a także coachingu managerskiego (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie).
Jego pasją zawodową jest neurocoaching oraz kognitywistyka, a zagadnienia z tym związane wykorzystuje podczas szkoleń, procesów doradczych oraz coachingu.
Specjalizuje się w pracy z firmami w obszarze zmian, startupami oraz pracą z młodymi liderami: high potentials.
Doświadczony trener oraz manager w obszarze sprzedaży, zarządzania oraz przywództwa. Posiada 22 letnie doświadczenie w sprzedaży (ubezpieczenia na życie, OZE, leasing, bankowość), 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu jako Generalny Dyrektor Sprzedaży – branża OZE, Dyrektor Oddziału – ubezpieczenia na życie. Trener Sprzedaży z obszaru rekrutacji, sprzedaży oraz budowania efektywnych i skutecznych zespołów sprzedażowych. Jest certyfikowanym Trenerem Sprzedaży, posiada ukończone studia prawnicze z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, studia menedżersko-pedagogiczne.
Specjalizuje się w szkoleniach i procesach doradczych z obszaru budowania skutecznych zespołów sprzedażowych, sprzedaży bezpośredniej oraz startapów.
Trenerka, mentorka, przedsiębiorczyni. Zajmuje się tworzeniem marek i transformacją cyfrową przedsiębiorstw. Specjalizuje się w formułowaniu strategii komunikacji marketingowej, modelów biznesowych oraz prowadzeniu działań marketingowych dążących do rozwoju i uzyskania przewagi konkurencyjnej. Jako certyfikowany trener biznesu i przedsiębiorca doskonale zna potrzeby małych i średnich firm w zakresie wiedzy o nowoczesnych narzędziach, które pozwalają firmom na rozwój i pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję kreatywną Lenart interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. Wraz z zespołem prowadzi dla klientów kampanie online oraz tworzy nowe rozwiązania cyfrowe, w tym produty i usługi cyfrowe. Prowadzi szkolenia ze strategii, marketingu i zarządzania dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Założyciel i właściciel cenionej przez klientów firmy Suszek Marketing zajmującej się pozycjonowaniem oraz tworzeniem stron i sklepów internetowych, a także promocją ich w internecie. Posiada kilku letnie doświadczenie w pozycjonowaniu i tworzeniu stron internetowych opartych o WordPress.
Posiada ukończone studia z ekonomii ze specjalizacją Public Relations, a także wiele certyfikatów branżowych związanych ze sprzedażą, budowaniem stron i marketingiem w internecie. Jego zawodowym hobby jest zdobywanie wiedzy o psychologii sprzedaży oraz psychologii podejmowania decyzji zakupowych na stronie internetowej.
Dyplomowana coachka i trenerka biznesu, mentorka mówców. Zwyciężczyni 3-ego miejsca w mistrzostwach Polski w przemówieniach publicznych w 2023 roku. Najchętniej zabiera klientów na spacery. Otrzymała tytuł Distinguished Toastmaster za wybitne osiągnięcia w organizacji Toastmasters International, w której kształci się mówców i liderów. Pełniła tam role prezesa klubu i dyrektora regionu mając pod opieką 4 kluby i ponad 80 osób rozwijających swoje umiejętności przemawiania publicznego i przywódcze.
Jest mentorką mówców na konferencjach TEDx. Od 6 lat związana z międzynarodową społecznością osób uczących się języka angielskiego, gdzie pełniła rolę liderki i coacha dla ponad 1000-osobowej społeczności. Od wielu lat kształci się w przekazywaniu informacji zwrotnej oraz wspieraniu i motywowaniu. Wiedzę tę przekazuje w czasie warsztatów i mentoringu. Uczy strategii, które pozwalają regulować emocje, poprawiać umiejętności komunikacyjne oraz podnosić skuteczność w oparciu o mocne strony.
Założyciel oraz właściciel uznanej w regionie firmy Asekuria Trans Marcin Graw. Posiada 16 letnie doświadczenie w zakresie obsługi firm transportowych z zakresu rozliczeń czasu pracy kierowców oraz analizy naruszeń. Oprócz szkoleń specjalizuje się w stałej obsłudze firm transportowych oraz przewoźników pod kątem rozliczeń czasu pracy kierowców. Ekspert w szkoleniach kierowców oraz kadry zarządzającej transportem z dziedziny: naruszeń popełnianych przez kierowców, delegowania kierowców w transporcie międzynarodowym, rozliczania czasu pracy kierowców w transporcie krajowym jak i międzynarodowym, rozliczania delegacji krajowych. Doświadczony trener z dziedziny obsługi tachografów cyfrowych oraz analogowych. Certyfikowany specjalista do spraw kadr i płac. Biegły sądowy z dziedziny obliczania wynagrodzenia kierowców na podstawie danych cyfrowych z kart kierowców, tachografu cyfrowego oraz tracz tachografu analogowego, czasu pracy kierowcy, analizy danych cyfrowych zarejestrowanych na karcie kierowcy, tachografie cyfrowym oraz tarcz tachografu analogowego. Specjalista w przygotowywaniu firmy transportowych do kontroli przez zagraniczne służby kontrolne, sprawdzające czas pracy kierowców, prawidłowości wypłaconego wynagrodzenia kierowcy za czas pracy na terytorium państw UE.
Założyciel i prezes renomowanej firmy brokerskiej Optima Broker Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.
Ukończył studia inżynierski i magisterskie z zakresu zarządzania ryzykiem i likwidacji szkód ubezpieczeniowych w Wyższej Szkole Bankowości i Ubezpieczeń.
Posiada ponad 25 lat doświadczenia w branży ubezpieczeń. Przedsiębiorca i praktyk w zakresie zarządzanie ryzykiem, transferu ryzyka, obsługi szkód ubezpieczeniowych i roszczeń, zarządzenia zespołami, budowania świadomości ubezpieczeniowej, przeprowadzania szkoleń. Reprezentuje przedsiębiorców we wszelkich sprawach związanych z ubezpieczeniami, włącznie z reprezentowaniem klienta w procesie likwidacji szkód oraz obsługi roszczeń. Jako broker wspiera właścicieli i osoby zarządzające przedsiębiorstwami w budowaniu, wdrażaniu i obsłudze programów ubezpieczeniowych."
